آتش زدن برنج پاکستان طبیعت سبب ایجاد رنگی خیره کننده می شود

فارغ التحصیلان دانشگاه شامل بیش از دوجین دانش پژوه مارشال و ده ها محقق هستند که بر روی افزایش تولید برنج پاکستان طبیعت تلاش می کنند.

در تجارت، فارغ التحصیلان برنج شامل مدیران عامل، بنیانگذاران 500 شرکت فورچون و 3 میلیاردر می شوند؛ در سیاست، فارغ التحصیلان شامل نمایندگان کنگره، فرمانداران، دبیران کابینه، قضات و شهرداران هستند.

تاریخ دانشگاه رایس با مرگ ویلیام مارش رایس تاجر ماساچوست آغاز شد که ثروت خود را در املاک، توسعه راه آهن و تجارت پنبه در ایالت تگزاس به دست آورده بود.

در سال 1891، رایس تصمیم گرفت یک مؤسسه آموزشی رایگان در هیوستون به نام او ایجاد کند تا پس از مرگ او ایجاد شود و بیشتر دارایی خود را برای تأمین مالی پروژه اختصاص دهد.

وصیتنامه رایس تصریح کرد که این مؤسسه باید «یک مؤسسه رقابتی با بالاترین درجه» باشد و فقط دانش‌آموزان سفیدپوست مجاز به شرکت خواهند بود.

برنج

در صبح روز 23 سپتامبر 1900، رایس، 84 ساله، توسط خدمتکارش، چارلز اف. جونز، مرده پیدا شد و گمان می رود که در خواب مرده است.

اندکی پس از آن، چک بزرگی به وکیل رایس در شهر نیویورک، با امضای مرحوم رایس، به دلیل غلط املایی نام گیرنده، شک عابر بانک را برانگیخت.

وکیل، آلبرت تی پاتریک، سپس اعلام کرد که رایس وصیت خود را تغییر داده است تا بخش عمده ای از دارایی خود را به جای ایجاد موسسه آموزشی رایس به پاتریک بسپارد.

تحقیقات بعدی به رهبری دادستان ناحیه نیویورک منجر به دستگیری پاتریک و چارلز اف جونز، پیشخدمت و خدمتکار رایس شد، که متقاعد شده بودند هنگام خواب رایس کلروفرم بدهد.

دوست و وکیل شخصی رایس در هیوستون، کاپیتان جیمز بیکر، در کشف وصیت نامه جعلی با امضای جعلی کمک کرد. جونز از زمانی که با دادستان منطقه همکاری کرد، تحت پیگرد قانونی قرار نگرفت و علیه پاتریک شهادت داد.

پاتریک به جرم توطئه برای سرقت ثروت رایس مجرم شناخته شد و در سال 1901 به قتل محکوم شد.