ادویه داروهای طبیعی شناخته شده در طب سنتی

ادویه ها دامنه متفاوتی از فیتوکمیکال‌ها دارند که طعم و بو را به آن طعم و بوی عالی می‌بخشند. این فیتوکمیکال های موجود در فلفل پاپریکا قرمز عمدتاً متابولیت های کمکی هستند که پتانسیل مفیدی در برابر طیف وسیعی از بیماری ها دارند.

خوب است بدانید که ادویه ها  و پودر پاپریکا مراکشی از زمان های قدیم به دلیل مشخصات فیتوشیمیایی به عنوان یک داروی طبیعی با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته اند و عناصر اساسی دامنه وسیع داروهای مرسوم هستند که برای درمان بیماری های مختلف از جمله بیماری های قابل انتقال و غیرواگیر استفاده می شوند.

آنها به ویژه در برابر بیماری هایی که با فشار متابولیک شناسایی می شوند، مانند دیابت، بدخیمی ها و بیماری های قلبی عروقی موفق هستند و به دلیل دو ملاحظات اصلی، عناصر مهمی از تغذیه مفید دیابتی هستند.

لازم به ذکر می باشد که مخلوط‌های فنولی موجود در پودر پاپریکا ذرات تقویت‌کننده سلولی باورنکردنی هستند که رادیکال‌های آزاد اکسیداتیو را خاموش می‌کنند.

همچنین برگ های گیاهی نیز که در پخت و پز استفاده می شود به عنوان سبزی آشپزی مصرف می شود، در حالی که برخی از قطعات دیگر گیاه به عنوان طعم دهنده شناخته می شوند.

ادویه ها می توانند برگ، جوانه (میخک)، پوست درخت (دارچین)، ریشه (زنجبیل)، توت (دانه فلفل)، دانه (زیره) یا حتی شرم از شکوفه (زعفران) باشد.

این دو طعم و سبزی را می توان به صورت ترد، خشک، کامل، هک شده یا آسیاب شده استفاده کرد و به دلیل سایه، بو یا ویژگی های بالقوه فصل آنها در آماده سازی غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شود.

تعداد زیادی از خواص مفید معرفی شده توسط پابریکا دودی به نوع و متمرکز بودن مخلوط‌های فنلی مربوط می‌شود.

  • منابع: 
    1. RETRACTED ARTICLE: Seven spices of India—from kitchen to clinic
  • تبلیغات: 
    1. زندگی کوتاه تر از آن است که ثروتمند نباشید
    2. ساخت درخت مصنوعی با استفاه از سیم در چین!!!
    3. راز پولدار شدن را در ذهن خود جستجو نمایید
    4. چه کسانی توانستند شیرینی را برای اولین بار تهیه نمایند؟