با فریم عینک ژله ای هیچ چیز را فراموش نخواهید کرد

اختلالات بینایی می تواند به دلایل زیادی ایجاد شود لنزهای نوری و گاهی عینک به دلیل ناراحتی در چشم ها که یکی از مهم ترین اعضای بدن به حساب می آید ترجیح داده می شوند.

اگرچه استفاده از فریم عینک ژله ای در جامعه بسیار رایج است، اما نکات ناشناخته یا اشتباهات زیادی وجود دارد که تصور می شود درست باشد.

دانشیار بخش چشم پزشکی بیمارستان مموریال شیشلی. دکتر. عبدالله اوزکایا اطلاعاتی در مورد آنچه باید در مورد استفاده از عینک دانست.

به خصوص با پیشرفت تکنولوژی، صفحه نمایش های دیجیتالی که وارد زندگی ما شده اند منجر به افزایش قابل توجهی در فراوانی اختلالات بینایی می شوند.

اگرچه لنزهای نوری راحتی قابل توجهی را برای کسانی که مشکلات بینایی دارند، فراهم می کند، اما مشخص است که تعداد استفاده کنندگان از عینک بسیار زیاد است.

با این حال، حقایق زیادی در مورد عینک وجود دارد که حتی کسانی که سال ها عینک می زنند، گاهی اوقات اشتباه می کنند یا نمی دانند.

فریم عینک زله ای

استفاده از عینک در افراد جوان، پیشرفت اختلال چشمی را متوقف می‌کند یا اختلال چشمی را افزایش می‌دهد.

هر دوی این باورهای غلط بسیار رایج هستند و هر دو درست نیست و دستگاه غیر عینکی نوعی پروتز فرسوده خارجی است و استفاده از عینک روی شماره چشم، خوب یا بد، تاثیری ندارد و عینک فقط تا زمانی که از آن استفاده می شود دید بهتری ایجاد می کند.

استفاده از عینک بعد از 40 سالگی باعث بدتر شدن چشم می شود.

عینک زدن در این مورد تاثیری ندارد و استفاده از عینک نزدیک تنها دید خوب را تضمین می کند و نگرش هایی مانند عدم استفاده از عینک برای عادت نکردن چشم ها و ترک کتاب خواندن صحیح نیست و به محض اینکه دید نزدیک مختل شد باید از عینک نزدیک استفاده کرد.

استفاده از عینک های آماده خریداری شده از فرودگاه ها، کتابفروشی ها و بازارها سالم است.