با گوجه گلخانه ای در مشهد با سرطان مقابله نمایید

شما می‌توانید گوجه گلخانه ای در مشهد را در گلخانه با روشی راحت پرورش دهید، اما گونه‌های بوته (همچنین به عنوان معین شناخته می‌شوند) فضای با ارزش زیادی را اشغال می‌کنند، در حالی که گونه‌های کوردون (که قطبی یا نامشخص نیز نامیده می‌شود).

بهترین استفاده را از فضای عمودی دارند و بنابراین ، از نظر عملکرد کل و بهترین گوجه فرنگی برای رشد در گلخانه بسیار پربارتر است.

گونه هایی مانند لیوان یا شیرین میلیون که انواع بوته های کوچکی هستند که برای رشد در گلدان یا سبدهای آویزان توسعه یافته اند، می توانند به طور سودآوری شروع شوند و تا رسیدن تابستان در گلخانه رشد کنند و سپس به پاسیو و غیره منتقل شوند.

 

معمولاً تأمین‌کننده بذر بیان می‌کند که آیا یک نوع خاص از گوجه‌فرنگی بهتر است در گلخانه یا در فضای باز کشت شود.

به طور کلی می توانید انواع فضای باز را در گلخانه پرورش دهید، اما نه کمتر از انواع مقاوم در برابر سرما و فقط در فضای باز، مگر اینکه از آب و هوای ریز واقعاً گرمی که در برخی از باغ های لندن و جنوب شرق یافت می شود، لذت ببرید.

پرورش دهندگان تجاری از مزیت گرم کردن در هوای خنک تر و تهویه خودکار و کنترل آب و هوا در هنگام گرم شدن تابستان همه چیز را دارند که آنها را قادر می سازد تقریباً در هر روز از سال رشد کنند.

بدون گرم کردن، گلخانه خانه شما (که از نظر فنی گلخانه سرد نامیده می شود، اگر اصلاً گرمایش وجود نداشته باشد) فصل را در هر دو انتهای آن هفته ها افزایش می دهد.

چند پیشنهاد برای بهترین گوجه فرنگی برای کشت گلخانه ای.

اینها همه انواع کوردون هستند:کاپریکا – گونه تجاری مدرن که جایگزین سدریکو شد. طعم عالی، قابل اعتماد و سازگار
Ferline – سابقاً یک رقم تجاری شبیه به Capprica است.

Ailsa Craig یا Craigella – یک نوع محبوب قدیمی و مقاوم در برابر دلار به روز شده است. طعم سنتی عالی
عقیق سیاه – نوع شیرین و سیاهی که باید چشید.