بیش از 2500 سطل زباله پلاستیک بدهی مسئولین به مردم شهر تهران

در انگلستان، اولین محل دفن زباله در سال 1875 پس از میلاد معرفی شد این ظرف برای جمع آوری خاکستر زباله استفاده می شد و ده سال طول کشید تا ایالات متحده از محل دفن زباله استفاده کند.

با شروع شهر نیویورک در ایجاد یک سیستم مدیریت زباله در سال 1914 پس از میلاد، سوزاندن زباله ها شروع شد توسط گاری های اسبی جمع آوری شد.

اندکی پس از اختراع خودرو، گاری‌های اسب‌کشی با ماشین‌های موتوری جایگزین شدند که زباله‌ها را به محل تعیین‌شده برای جمع‌آوری و سوزاندن منتقل می‌کردند.

در سال 1883 میلادی در پاریس «قانون پوپیل» به دلیل استفاده از سطل زباله پلاستیک دربسته وضع شد، این قانون در مورد استفاده از سطل زباله ارائه شد و توسط یوجین پوبیل، یکی از مقامات پاریس به امضا رسید.

دولت، و این قانون برای هر خانه در پاریس سطل زباله تهیه می کرد.

سطل زباله پلاستیک

این (پوبل) بود که اولین کسی بود که نیاز به استفاده از بازیافت داشت، به عنوان مثال، یک جداسازی زباله وجود داشت که باید از سطل بازیافت شده سوزانده شود، که زباله های ساخته شده از: کاغذ، پارچه، سفال و شیشه است.

همان قانون توسط مقامات محلی در بریتانیا برای اولین بار در قانون بهداشت عمومی سال 1875 پس از میلاد وضع شد.امروزه در بسیاری از شهرها و شهرستانها در سراسر جهان، خدمات عمومی برای جمع آوری منظم زباله از ساختمان ها و خانه ها وجود دارد.

زباله ها جمع آوری شده و در یک کامیون قرار داده می شود و به محل دفن زباله یا مکانی در نظر گرفته شده برای دفع حمل می شود.

مهمترین رویدادهای تاریخ نوآوری سطل زباله

خانم گیلبرت چندین دستگاه از جمله سطل زباله با درب پدال را به ثبت رساند که اکنون دارای یک سطل زباله مبتنی بر پدال است که با فشار دادن آن با پا، درب آن باز می شود.در دهه 1950، محل های دفن زباله از فلز ساخته می شد.