تولید ست حوله نوزاد چیکو با استفاده از موی طبیعی حیوانات مختلف

برند تترا، متخصص در ست حوله نوزاد چیکو و قنداق‌های نوزاد، اقلامی را برای همه والدین فراهم می‌کند تا لحظات مراقبت و نوازش را ملایم‌تر کنند و بعد از حمام، یک حوله تترا با کیفیت می تواند کودک را بپیچد و از سرماخوردگی بد جلوگیری کند.

ابعاد حوله حمام بر حسب مورد بین 70 سانتی متر در هر طرف تا بیش از یک متر است الگوها و طرح‌های مختلف، قنداق‌های تترا را زینت می‌دهند که باعث می‌شود آن‌ها از یکدیگر متمایز شوند و از طرفی بتوان از آن‌ها هوشمندانه و مؤثر استفاده کرد.

اینگونه است که حوله کودک تترا در لمس نرم است، به اندازه ای بزرگ است که کودک را بعد از حمام کردن بپوشاند، بدون اینکه خیلی ضخیم باشد، که به او اجازه می دهد راحت تر خشک شود.

این ویژگی ها استفاده از پوشک یا حوله را در طول روز آسان می کند و وقتی با کودک سفر می کنید، والدین جوان می توانند یک یا دو بسته قنداق یا حوله همسان را در کیف لوازم جانبی قرار دهند.

ست حوله نوزاد چیکو

حمل آسان و با تعدادی کاربرد عملی، حوله ها یا قنداق های تترا می توانند نوزاد را بپوشانند، به عنوان تکیه گاه در زمین بازی یا در صورت لزوم به عنوان آفتابگیر کالسکه استفاده شوند.

طراحی و استحکام در قلب دغدغه های تترا است

هنگام طراحی محصولات این برند، یکی از سؤالات این بود که بدانیم این پارچه نوزاد برای چه کاربردهایی در نظر گرفته شده است و نرمی، استحکام و طراحی از جمله ویژگی های قنداق و حوله تترا است.

تقاضا برای نرمی در کل منطقی است، زیرا هم حوله و هم پوشک می توانند مستقیماً با پوست ظریف کودک تماس پیدا کنند و استحکام به معنای مقاومت در برابر شستشو، کشش احتمالی، ریختن لکه های مواد غذایی است.

در مورد طراحی، از فرمت های کلاسیک تا فرمت های نوآورانه متغیر است و در عین حال سبکی خاص دنیای کودک را حفظ می کند. گلدوزی ها، طرح های چاپی، رنگ ها از نوآوری های این برند هستند.