خرید ناگهانی لنت ترمز وانت نیسان توسط داعش

ایالات متحده آمریکا. لنت های ترمز رسمی از آمریکا برای دریافت گواهی SAE مورد نیاز هستند (او برای یک راننده اروپایی از روغن موتور آشناست).

گواهینامه معمولاً در قسمت انتهایی بلوک اعمال می شود و از چندین عدد و دو حرف تشکیل شده است. بنابراین آنها اطلاعاتی را به ما می دهند که بسیار مفیدتر از هر بلوک یورویی است.

به طور خاص، دو حرف در انتهای لنت ترمز وانت نیسان به تعیین فناوری ساخت لنت ترمز و همچنین ضریب اصطکاک کمک می کند. دو حرف به معنی، نشان می دهد که آخرین از چه فناوری ساخته شده است (سرامیک ارگانیک، خیابان یا سرامیک آهنگ). خود حرف مستقیماً ضریب اصطکاک لنت ترمز (از C تا H) را نشان می دهد.

فلز جزء اصلی است که در واقع برای کاهش سرعت طراحی شده است. بدون آن به عنوان بخشی از لنت ترمز تقریبا غیرممکن است. و تاثیر آن در کیفیت ترمز نیز بسیار زیاد است.

بنابراین، متداول ترین فلز مورد استفاده در کفشک ترمز، آهن و نزدیک ترین مشتقات آن است. اگر به روکش نگاه کنید، استفاده از فولاد توسط تراشه های فلزی به رنگ فلز سفید آشکار می شود.

به عنوان یک قاعده، فولاد در لنت های بودجه استفاده می شود. برخی از “نانام ها” نسبت بیشتری از آهن را در مخلوط مخلوط می کنند، که به نظر می رسد ضریب اصطکاک را افزایش می دهد. با این حال، چنین لنت های ترمز آسیب بسیار جدی به دیسک ترمز وارد می کنند.

مزایای فولاد: دما را به خوبی حفظ می کند، در برابر سایش بسیار مقاوم است و ارزان است.

معایب: کاملا ساینده به چدن دیسک ترمز. به همین دلیل، سایش دیسک با پد “فولادی” بیشتر خواهد بود.

جایگزینی برای فولاد مس و آلیاژهای مبتنی بر آن است. اخیراً آنها به طور فزاینده ای توسط تولید کنندگان جدی به عنوان جایگزینی بهتر برای فولاد استفاده می شوند.