خمیر ماستیک می تواند باعث مرگ افراد شود

معمولاً برای ایجاد یک اتصال ضد آب و ضد هوا بین دو سطح یا زاویه از خمیر ماستیک استفاده می شود. از آنجایی که آنها پس از خشک شدن یک پیوند کمی الاستیک ایجاد می کنند.

برای ایجاد یک مهر و موم بادوام ایده آل هستند که در طول زمان شکل خود را به خوبی حفظ می کند، حتی در مناطق بیرونی که در معرض شرایط آب و هوایی سخت قرار دارند.

از آنجایی که سیلیکون پس از خشک شدن کمی لاستیکی است، همچنین بین سطوحی که احتمالاً حرکت می کنند، بالشتک ایجاد می کند.

درزگیرهای سیلیکونی معمولاً به صورت کارتریج یا لوله عرضه می شوند که اکثر آنها از نازلی برای کاربرد دقیق استفاده می کنند.

خمیر

شما می توانید بین یک لوله قابل فشار برای استفاده با دست یا لوله های سفت که باید با تفنگ درزگیر استفاده شوند، انتخاب کنید. دومی به طور کلی بزرگتر خواهد بود و منطقه وسیع تری را پوشش می دهد.

دو نوع اصلی درزگیر سیلیکونی وجود دارد – درمان خنثی و درمان اسیدی (همچنین به عنوان استوکسی شناخته می شود) در حالی که درمان اسیدی برای کار با سطوحی مانند شیشه یا کاشی های لعابدار عالی است.

می تواند برای سایر مواد بسیار خورنده باشد، بنابراین قبل از استفاده حتما برچسب سازنده را بررسی کنید. درمان خنثی به طور کلی ایمن ترین نوع درزگیر هنگام کار با چوب، پلاستیک یا فلز است. با این حال، درمان آن کمی بیشتر طول می کشد.

اکثر درزگیرهای سیلیکونی چند منظوره هستند، اما بهتر است یک درزگیر سیلیکونی بهداشتی خاص را برای کاربردهای مرطوب، مانند حمام، انتخاب کنید، زیرا در برابر کپک و کپک مقاوم‌تر هستند.

همچنین باید بررسی کنید که آیا درزگیر برای استفاده در داخل، خارج یا هر دو طراحی شده است.