دستفروشی که فریم عینک طبی در شیراز می فروخت دستگیر شد

شما با انتخاب فریم عینک طبی در شیراز برای عینک خود شروع می کنید و شکل صورت شما اغلب تعیین می کند که عینک های باریک، گرد، مستطیلی یا مربعی برای شما خوب به نظر می رسند. اندازه عینک، به عنوان مثال، عرض عینک نیز نقش مهمی در انتخاب عینک مناسب دارد.

شما به دنبال عینک جدید هستید و از خود این سوال را بپرسید که “کدام عینک مناسب من است؟” علاوه بر چند قانون اساسی در مورد شکل صورت و اندازه عینک، سلیقه شخصی شما و استفاده یا مکان مورد نظر شما از عوامل مهم در انتخاب عینک هستند.

عینک های قبلی شما البته نقطه شروع خوبی هستند و اگر از عینک فعلی خود کاملا راضی هستید، می توانید به سادگی عینک مشابهی را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید یا برای اولین بار می‌خواهید عینک بخرید، راهنمای شکل‌دهی صورت زیر برای عینک‌گذاران و نکاتی در مورد سایز عینک قوانین اساسی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فریم عینک طبی در شیراز

1. عینک مناسب برای فرم صورت شما

اگرچه هر چهره ای منحصر به فرد است، اما در واقع قوانین اساسی برای انتخاب عینک وجود دارد، زیرا علاوه بر سلیقه شخصی، فرم صورت اغلب تعیین می کند که آیا عینک با صورت هماهنگ است یا خیر.

عینک را به صورت آنلاین با اتصالات دو بعدی یا سه بعدی امتحان کنید، بنابراین می‌توانید جلوی صفحه‌نمایشتان تأثیر خوبی داشته باشید و شما آزمایش مجازی عینک را با آپلود یک عکس یا استفاده از وب کم شروع می کنید.

از آنجایی که پیشانی، گونه ها و چانه به صورت یکنواخت در صورت های مربع شکل و فک برجسته است، صورت معمولاً برجسته به نظر می رسد و افرادی که این فرم صورت را دارند برای عینک‌هایی با عدسی‌های دایره‌ای یا بیضی مناسب‌تر هستند، زیرا آنها ویژگی‌های شدید صورت را نرم می‌کنند و حالت نرم‌تری به شما می‌دهند.

عینک خلبانی یا مدل هایی به سبک چشم گربه ای قطعاً برای صورت مربعی مفید هستند و از طرف دیگر عینک های با عدسی های زاویه دار روی صورت های زاویه دار تاکید دارند و کمتر توصیه می شوند، مگر اینکه قصد دارید یک سبک نسبتاً سختگیرانه و کاملاً متمایز داشته باشید.