دعوای خانواده ای سر فرش 1200 شانه مشهد اردهال که موجب بهم خوردن عروسی شد

فرش 1200 شانه مشهد اردهال یک انتخاب ایده آل برای فضایی شیک و راحت باقی می ماند، در واقع، فرش اسکاندیناوی به زیبایی رنگ های معمولی نوردیک را با ترکیب های تزئینی تازه ترکیب می کند.

دکوراسیون اسکاندیناوی در سال های اخیر بسیار شیک بوده است و قصد ندارد در زمان نزدیک کم رنگ شود. عناصر اصلی این دکور الگوهای ساده و ظریف و مواد نرمی است که راحتی و طراحی را به خانه شما می بخشد. ویژگی های با فرش اسکاندیناوی، که عنصر اصلی در اتاق شما است. .

فرش اسکاندیناوی با نقوش اصیل خود می تواند بر سبک راحتی اتاق شما تاکید کند و از نظر طراحی نیز گزینه های گسترده ای مانند طرح شاه ماهی، خطوط ساده و تمیز، نقش های هندسی، منحنی ها و غیره وجود دارد، بنابراین اگر شما به دنبال فرشی شیک و خلاقانه هستید، این فرش اسکاندیناوی بسته به سبک و فضای مورد نظر انتخاب ایده آلی است، زیرا این فرش های شمال اروپا با مبلمان نوردیک و لهجه های چوبی آن همخوانی دارند.

فضای کلاسیک و گرم را می توان به لطف فرش اسکاندیناوی با رنگ های گرم و نقوش گل به راحتی انتخاب کرد تا دکوراسیون داخلی را به خصوص در اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری، فرش های اسکاندیناویایی دکور روستیک اروپایی اصیل جلوه طراحی زیبایی دارند. نقوش گیاه شناسی و روستایی آن.

قالی های هراتی در بین سبک های مختلف فرش ایرانی به خوبی شناخته شده اند، این فرش به جای اینکه از منطقه ای خاص منشا گرفته باشد، بر اساس طرح ها و نقش های آن دسته بندی می شود، فرش های هراتی زیبایی خاصی دارند که از هر فاصله ای قابل تشخیص است، طرح های بی عیب و نقص و دقیق این فرش در طول اعصار در بازار فرش شهرت یافته است.

هراتی یک پایه هندسی است که معمولاً دارای یک گل با چهار برگ تکرار شده در سراسر قالی است که اطراف این گل را احاطه کرده است.