سینی پلاستیکی بزرگ گرد باعث مرگ بر اثر سوختگی شد

ساخت و بازیافت یک سینی پلاستیکی بزرگ گرد مواد غذایی مبتنی بر پلیمری را نشان می دهد. مواد اولیه چه بکر و چه بازیافتی، ابتدا به فرآیند تولید تبدیل می شوند.

با استفاده از روش های مختلف تبدیل به کالای مورد نظر تبدیل می شوند و در بازار توزیع می شوند. فرآیند پایان عمر محصولات پلاستیکی با استفاده از محصولات نهایی در اشکال و اندازه های مختلف توسط مشتریان و دور ریختن آنها به عنوان زباله آغاز می شود.

برخی از مواد خام یا کالاها به دلیل فرآیندهای تزریق، سوئیچ های تولید، محصولات ریزشی، فرآیندهای پیرایش و برش به عنوان ضایعات در طول فرآیند تولید دور انداخته می شوند که به عنوان زباله های پیش مصرف کننده یا صنعتی نامیده می شود.

سینی

پس از اینکه مشتریان از کالاها استفاده کردند، آنها را در محل های دفن زباله که به عنوان ضایعات پلاستیکی پس از مصرف نامیده می شود، دور ریخته می شوند.

بسته به کشور و تجهیزات و فناوری های موجود، این ضایعات پلاستیکی پس از مصرف را می توان از راه های مختلفی به دست آورد. هوبو و همکاران بیان کرد که فرآیند بازیافت پیچیده است زیرا سینی های پلاستیکی زباله می تواند توسط ذرات آلی مانند کاغذ یا ذرات غذا آلوده شود.

بهترین راه برای جلوگیری از تجمع مقدار زیادی زباله پلاستیکی، اجتناب از ساخت آن در وهله اول یا ترویج استفاده مجدد از محصولات پلاستیکی است، که هر دو ارتباط نزدیکی با آگاهی مصرف کننده دارند.