فرش 9 متری قالی سلیمان عامل بیماری پوستی در گربه های پرشین

فرش 9 متری قالی سلیمان 700 شانه در هر متر مربع عرض 700 گره وجود دارد. این نوع فرش ها نسبت به فرش هایی که شانه بیشتری دارند ضخامت بیشتری دارند، زیرا کارخانه ها آنها را با نخ های ضخیم تر می بافند. ظرافت نقش در این فرش کمتر است اما لطافت و لطافت آن کامل است.

فرش 700 شانه با کیفیت متوسط ​​و مقرون به صرفه. اگر می خواهید هزینه کمتری برای فرش کنید، فرش 700 شانه بهترین انتخاب است. در مکان هایی مانند آشپزخانه و اتاق خواب، از آنجایی که فرش ها مستعد کثیفی و لکه هستند، ممکن است استفاده از فرش 700 شانه راحت تر و مقرون به صرفه تر باشد.

تعداد گره ها در هر متر مربع از عرض فرش را بخیه می گویند. شانه یک ویژگی بسیار مهم در تعیین کیفیت و ارزش فرش ماشینی است. هر چه تعداد شانه های فرش بیشتر باشد، فرش محکم تر، ضخیم تر و فشرده تر است.

فرش

تعداد شانه ها معمولا بین 350 تا 1500 عدد است و فرش هایی که تعداد شانه های بیشتری دارند بیشتر شبیه فرش دستباف هستند. به همین دلیل این نوع فرش ها با وجود قیمت بالایی که دارند، همواره مشتریان زیادی را به خود جذب می کنند.

اگر تا به حال فرشی خریده باشید، احتمالاً 700، 1200 و 1500 دوخت را می شناسید. فرش های 350 شانه و 500 شانه مشتریان نسبتاً کمتری دارند و کارخانه های کمتری این نوع فرش ها را تولید می کنند. بنابراین ما در اینجا به آنها نخواهیم پرداخت. در زیر به توضیح کامل تفاوت تعداد شانه های مختلف در فرش ماشینی می پردازیم.

فرش 1200 دوخت (شانه)
اگر به دنبال فرشی هستید که بسیار بادوام و مستحکم باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای شما می تواند فرش 1200 شانه باشد. در هر متر مربع عرض 1200 گره برای این نوع فرش وجود دارد و از آنجایی که نخ ها بسیار فشرده و نزدیک بافته شده اند، فرش بسیار سخت و ماندگاری عالی دارد.