ویدئو واکنش عجیب بلاگر معروف به قیمت روفرشی ۹ متری نیکزاد که بیشترین بازدید را داشت

یکی از محصولاتی که برای محافظت از فرش تولید شده انواع روفرشی ۹ متری نیکزاد می باشد .

در فرآیند تولید روفرشی در مدل‌های بدون پرز از دو نخ (پست و عرض) استفاده می‌شود، در حالی که در تولید محصولات پرز سه نخ وجود دارد، نخ اصلی که دور شمع‌ها می‌چرخد، شمع، قسمت‌های تشکیل‌شده.

از شمع و تثبیت، که تپه را در پایه نزدیک به هم متصل می کند.

با توجه به روش تولید روفرشی به موارد زیر تقسیم می شود:

بافندگی: محصولاتی که به روش تقاطع نخ های تار و پود روی ماشین بافندگی ایجاد می شوند و بافته شده، با بافتن نخ ها در پایه ایجاد می شود.

روفرشی 9متری نیکزاد

بافتنی:  انواعی که با گره زدن حلقه ها یا دوختن آنها با سوزن انجام می شود و با سوزن سوراخ شده، به طور مکانیکی به سوزن ها متصل می شود.

نوشتن:  آنالوگ محصولات سوزن زده با یک تفاوت کوچک: در چنین محصولاتی اشباع منسجم وجود ندارد.

Flocked: فلپ هایی که با چسباندن یک شمع به پشتی چسب تشکیل می شوند.

Tufted: انواعی که از یک تفنگ مخصوص استفاده می کند.

هر نوع دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود است و اگر مدل با کیفیتی را انتخاب می کنید که باید بادوام و قابل اعتماد باشد، باید به گزینه هایی با پایه کرفس، پارچه بافتنی و بافتنی نگاه کنید.

علاوه بر این، متراکم بودن و با کیفیت بودن آن مهم است که این عامل اصلی در دوام محصول، صرف نظر از سطح توانایی بین کشوری است.

آنالوگ های کف های منبت کاری شده جاذب عالی صدا هستند و کف را از سرما محافظت می کنند. مدل های نساجی نازک برای دیوار مناسب هستند.

سطح روفرشی یکی از عوامل اصلی انتخاب می باشد و مهم است که محصول کاربردی و راحت باشد، بنابراین لازم است ویژگی های ساختار آن را بدانید.

در گونه های بدون پرز، سطح بیشتر صاف است که این محصولات عایق صوتی بالایی ندارند و کف پا را گرم نمی کنند.