کاغذ رولی حرارتی مانع از سقوط یک فروشنده از طبقه پنجم شد

اگر سعی کنید روی کاغذ معمولی چاپ کنید و سپس برش دهید، این نسبت‌ها کاغذ زیادی را هدر می‌دهند. یکی دیگر از گزینه‌های استفاده از کاغذ رول این است که بخش‌هایی از کاغذ رولی حرارتی را به‌صورت خارجی برش دهید و آن‌ها را به‌عنوان ورق‌هایی با اندازه سفارشی در نظر بگیرید.

این کاری است که من با چاپگرهای بدون پشتیبانی رول مانند Canon PRO-300 و PRO-1000 انجام می‌دهم. بررسی شده. توجه داشته باشید که اینها حداکثر طول صفحه ای خواهند داشت که می توانید تعیین کنید.

اگر بخش هایی از کاغذ رول را برش می دهید، یک غلتک برش خوب تهیه کنید و با احتیاط با کاغذ رفتار کنید. دستکش های نخی سبک از سطح محافظت می کنند.

کاغذ

آن را برای مدتی صاف بگذارید تا هم راحت تر از طریق چاپگر تغذیه شود و هم بعد از چاپ در دست بگیرید. مراقب آسیب دیدن گوشه ها باشید، زیرا این یک راه عالی برای رفع مشکلات بارگیری کاغذ و ضربه های احتمالی سر است.

اگر مرتباً از رول ها برش می زنید، بیگودی های کاغذی تجاری موجود است. جست‌وجو راه‌حل‌های فراوانی را برای دم کردن خانگی نیز پیدا می‌کند.

هنگام مقایسه قیمت ها به دقت در مورد استفاده واقعی و ضایعات فکر کنید. تمام کاغذهایی که می خریدید رول شد، فقط شخص دیگری آن را بریده و برای جعبه صاف کرده است.

به عنوان مثال، کاغذی با رتبه GSM بالا نسبت به کاغذ نازک تر با رتبه GSM کمتر احتمال پارگی یا مچاله شدن آن بسیار کمتر است. این باعث می شود که کاغذهای با GSM بالا برای کاربردهایی که دوام آن ضروری است، مانند چاپ برچسب یا رسید، ایده آل باشد.